donderdag 18 december 2014

Lampjes, boekjes en meer

Het is alweer een tijd terug dat ik iets op mijn blog heb gezet zag ik!
Vandaar maar weer eens een berichtje.
Om het wat gezelliger te maken in ons atelier, kwam een atelier genoot (illustrator Joni de Groot
op het idee om lampjes op te hangen. 
Toch wel gezellig in de duisternis en kou..

Verder ben ik maar weer eens begonnen met het maken van boekjes.
Lang terug! Nouja, al mijn afstudeerprojecten heb ik zelf gebonden, maargoed
dat was wel van de zomer, dus ja, toch wel lang terug.
Ook had ik nog een dummy liggen die ik beplakt heb met leuk papier wat
ik eens tegen kwam in de winkel :)
De boekjes zijn nog niet af, de inhoud moet nog gebonden worden,
maar de kaften wel al bijna. En oja, er was nog iemand jarig!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten